עודכן לאחרונה: 5 בנובמבר 2024
מדיניות החזרים גרועה יכולה להיות מתסכלת, ולהרגיש שהחברה מנסה לנצל אותך. אנחנו לעולם לא רוצים שלקוחותינו ירגישו כך, ולכן מדיניות ההחזרים שלנו פשוטה: אם אינך מרוצה מהמוצרים שלנו מכל סיבה שהיא, פשוט צור איתנו קשר ([email protected]) ואנחנו נדאג לך.
אנו מצטערים לשמוע שאתה מחזיר פריט, אך אל דאגה – אנחנו ב-Subin ננחה ונסייע לך בכל דרך אפשרית!
החזרה אנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מהרכישה שלך. אתה זכאי להחזר כספי בכפוף לתנאים המפורטים להלן.
כל הפריטים ניתנים להחזרה ויעברו עיבוד בכפוף לתנאים מסוימים.
פריטים שסומנו כמתנה בעת הרכישה אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
במקרה של החזרת הפריטים, אתה תהיה אחראי לתשלום העמלות הנלוות להחזרה, כולל דמי טיפול של $5 עבור ההחזרה.
החזר כספי כדי להיות זכאי להחזר כספי, יש לבקש החזר למוצר תוך 14 ימים ממועד הרכישה. אם שהחזרת הפריט בוצעה לאחר 14 ימים, לא תהיה זכאי להחזר כספי.
כדי שהמוצר יהיה זכאי להחזר כספי, וודא שהתקיימו התנאים הבאים:
- התוכנית לא נוצלה ביותר מ5 דקות של זמן שימוש כלומר דקות חודשיות או דקות שנתיות, לא כולל דקות ניסיון.
- לאחר קבלת הפריט ובדיקתו על ידי הצוות שלנו, יופעל ההחזר באותה שיטה בה בוצע התשלום. בהתאם למוסד הפיננסי שלך, עשויים לחלוף מספר ימים עד להחזרת הכסף לשיטת התשלום המקורית. בכל המקרים, יש לנו את הזכות לעכב את ההחזר עד בדיקת הפריטים.
צרו איתנו קשר לכל שאלה או בקשה בנוגע למדיניות ההחזרים וההחזרות, ניתן ליצור איתנו קשר: